4 Nisan 2013 Perşembe

AKILLI KART KILIFI

Bugün sizlere farklı bir konu hazırladım. Siz de benim gibi toplu taşımayı sık kullanıyorsanız, akıllı biletlerin bir birine karıştığına, şahit oluyorsunuzdur. Özellikle kalabalık olduğunda, arka kapıdan binip kartı gönderince, hangisizi sizin kartınız diye bir çelişki yaşabilirsiniz. Bu sorunu önlemek için, kartınıza güzel bir kılıf yapmaya ne dersiniz?






















Malzemeler:
Kart kılıfı boyutunda, çıktısı alınmış görsel.
Makas
1 Adet akıllı bilet kılıfı.




























Çıktısını aldığınız resmi kesin.





























Kılıfın içine öncelikle kestiğiniz resmi yerleştirin 




























Şimdi kartınızı da kılıfın içine yerleştire bilirsiniz. 




























Ben kaset görseli yaptım kılıfın üzerine, şekil olarak kılıfın boyutuna yakın olduğu için. Üzerine de kendi blog adresimi yazdım. Amacım renkli görsel ve web adresiyle insanların ilgisini çekmek.
Not: Kılıfın sadece bir yüzeyine görsel yapmanızı tavsiye ederim. Çift tarafına yaparsanız, hem kılıfa sığmaz, hem makina kartı okuyamaz.




3 yorum: